Realizacji zamówienia i dostawa (dotyczy produktów fizycznych)
Wybierz najdogodniejszy dla siebie sposób dostawy:
Dostawa pod wskazany adres:
Wybierz tę formę dostawy, a otrzymasz zamówione produkty prosto pod wskazany przez Ciebie adres. Zamówienie zostanie wysłane zgodnie z informacją o czasie wysyłki podanym w trakcie składania Zamówienia, w zależności od jego dostępności.
Koszty dostawy to: 15,99- 150,00 PLN
Odbiór w Paczkomacie InPost:
Paczkomaty to system skrytek pocztowych, służący do odbierania paczek 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu. Korzystając z tej formy dostawy, odbierasz swoje zakupy o dowolnej porze w wygodny sposób. W trakcie składania zamówienia wybierz Paczkomat, do którego Twoja paczka zostanie wysłana. Zamówienie zostanie wysłane zgodnie informacją o czasie wysyłki podanym w trakcie składania Zamówienia, w zależności od jego dostępności. Uwaga: dotyczy wybranej grupy towarów. Szczegółowe informacje o tym sposobie dostawy na www.inpost.pl
Koszty dostawy to 10,99 PLN
Odbiór w sklepie:
Odbierz swoje zamówienie w jednym z naszych sklepów. Wybierz najbliższy punkt odbioru w trakcie składania zamówienia. Zamówienie zostanie wysłane do sklepu zgodnie z informacją podaną przy składaniu Zamówienia (do 3 dni roboczych), w zależności od jego dostępności. Klient zostanie poinformowany telefonicznie bądź za pomocą wiadomości e-mail o gotowym do odbioru zamówieniu. Za ten sposób dostawy nie pobieramy dodatkowych opłat za dostawę.
Zasady odbioru zamówienia
1) Odbiór pod wskazanym adresem
1. Podczas zamawiania uzupełnij wszystkie dane niezbędne do wysłania zakupionego produktu pod wskazany adres oraz do skontaktowania się z Tobą oraz.
2. O przewidywanym terminie dostawy powiadomimy mailowo, zawsze możesz napisać do nas z zapytaniem w temacie zamówienia na adres: bok@asmed-sklep.pl
3. We wskazanym dniu, pod podanym adresem powinna znajdować się dorosła osoba, która będzie uprawniona do odbioru zamówienia.
4. W wypadku płatności przy odbiorze pamiętaj, aby osoba odbierająca zakupiony produkt miała przy sobie wyliczoną kwotę, ponieważ w takim przypadku nie jest możliwa zapłata kartą płatniczą.
5. Brak osoby uprawnionej do odbioru zamówienia, bądź brak możliwości zapłaty określonej kwoty może uniemożliwić dostawę zakupionego produktu. Zazwyczaj możliwe jest ustalenie kolejnego terminu dostawy, jednak zależy to od regulaminu firmy kurierskiej.
6. Podczas odbioru przesyłki prosimy o sprawdzenie jej stanu i zawartości w obecności kuriera. W wypadku jakichkolwiek zastrzeżeń, zalecamy sporządzenie protokołu szkody.
7. W przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń zamówienia masz prawo odmówić przyjęcia towaru.
2) Odbiór w Paczkomatach InPost
1. Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania paczek 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu.
2. Możliwość odbioru w wybranym Paczkomacie InPost wyświetli się w w trakcie składania zamówienia przy wyborze sposobu dostawy, jeżeli wybrany produkt będzie nadawał się do tego typu odbioru.
3. Po zamówieniu przesyłki do Paczkomatu InPost otrzymasz wiadomość SMS oraz e-mail z kodem odbioru.
4. Masz możliwość monitorowania przesyłki za pomocą funkcji śledzenia na stronie www.paczkomaty.pl oraz dzięki aplikacji InPost.
5. W celu odebrania przesyłki wystarczy udaj się do wybranego Paczkomatu InPost, wpisz na ekranie paczkomatu swój numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, a skrytka z Twoim zamówieniem otworzy się.
6. Na odbiór przesyłki masz 3 dni, po tym czasie zostanie ona przewieziona do najbliższego oddziału InPost. Zostaniesz poinformowany SMS-em i e-mailem o adresie przechowywania przesyłki.
7. W przypadku upływu 14 dni nieodebrania przesyłki od momentu jej doręczenia do paczkomatu InPost, InPost zwróci nam przesyłkę.
8. W przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń masz prawo odmówić przyjęcia towaru.
3) Odbiór w sklepie stacjonarnym
1. Sprawdź stan zamówienia.
Zapłać za produkt w wybrany przez Ciebie sposób.